شناسهٔ خبر: 175662 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپایی نمایشگاه دستاوردهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان

برپایی نمایشگاه دستاوردهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای اداره کل راهداری استان با آغاز هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در محل پایانه اتوبوس‌رانی شهر همدان اظهار داشت: هفته دولت، فرصت طلایی برای تحقق جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی عملکرد و دستاوردهای ارزنده دولت است که باید با جدیت دنبال شود و در این راستا این اداره کل از دوم شهریور ماه تا شانزدهم همین ماه نسبت به برگزاری این نمایشگاه اقدام کرده است.

وی تأکید کرد: این نمایشگاه با هدف تبیین اقدامات انجام شده و برنامه‌های اجرایی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در حوزه‌های مختلف اعم از ماشین‌آلات، تجهیزات و مدیریت بحران، نگهداری راه و ابنیه فنی، ساخت راه‌های فرعی و روستایی، مدیریت هوشمند راه‌ها، توسعه زیرساخت‌های سامانه‌های هوشمند جاده‌ای، ایمنی راه‌ها و ارتقای فرهنگ ایمنی و ترافیک در دو سال اخیر برپا شده است.

آهکی ادامه داد: در این نمایشگاه مسئولان و کارشناسان مستقر در غرفه‌ها مجموعه اقداماتی را که در این اداره کل صورت پذیرفته به سمع و نظر بازدیدکنندگان می‌رسانند و مردم با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از توانمندی‌های داخلی و عملکرد این اداره، می‌توانند به بیان مشکلات خود با مدیران بپردازند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در پایان بیان نمود در حاشیه این نمایشگاه دستاوردهای این اداره کل در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر هم به نمایش گذاشته شده است.